Dimineata devreme, in jur de 7 si vreo 5 minute, ma trezesc. Imi aprind bulversat o tigare, si deschid geamul ca sa mai aerisesc duhoarea de brocolli ce impanzea camera. Azi e o zi importanta, am un interviu pentru o companie de coding dintr-un oras apropiat, Oldham. Sunt putin sceptic cu privire la locatie, la companie, la viata de acolo. Totusi, ma bucur ca am gasit o scuza sa lipsesc de la orele plictisitoare de astazi, incluzand un laborator pe care l-am terminat de 2 saptamani(ironic, nu?). 


    Incerc sa mi gasesc drumul printre mormanele de haine aruncate peste tot(mi-am spus ca o sa spal acum o saptamana, dar de fiecare data intervenea ceva...). Ajung in baie si dau drumul la apa calda, dar nu intru in cabina de dus. Inchid capacul de la WC si ma asez domol pe el. Imi citesc mailurile, si le dau un semn parintilor care nu au mai auzit de ceva vreme de la mine. Le spun ca sunt bine(wow, desi din poze par un zombie uitat de mult de planeta verde). In tot timpul asta, ma uit usor la cabina de dus cum se abureste treptat, pana vad cum da sa planga(adica se scurg picuri de apa de la atata caldura). Nu mai stau mult sa ma bucur ca in dimineata asta am apa calda si zburd inauntru. Apa fierbinte imi mangaie parca sinapsele, dar eu inca ma uit obsedat la tatuajul de deasupra penisului , tatuaj facut acum o luna. Ma gandesc la ea, la faptul ca amandoi avem acelasi tatuaj, la faptul ca o iubesc...

    Ies din dus si ma plimb gol prin camera. E o senzatie placuta, mai ales cand mizeria de calorifer a luat o din loc si simt adierea calda ce urca: ma cuprinde din talpi pana in funte... Imi aprind o tigare, si ascult dau drumul la playlist ul meu de pe youtube(ironic iar, playlist ul se numeste "good nitte playlist" ). Imi las capul pe spate si ma uit la cercurile din fum care ies necontenit din gura mea. Parca sunt un circulator(aviz Ania:)) ). Imi caut o camasa, ca doar am interviu astazi. Gasesc una intr o singura culoare, un albastru deschis placut si raman la ea. O iau pe mine si apoi imi trag peste pantalonii de la costum. Fara chiloti. Nu imi place sa port chiloti, mi se pare ca ma simt mai liber fara. Libertatea e nepretuita la mine.

   Nu sunt gata si suna telefonul. E Maximilian, prietenul meu care imi spune ca e gata si sa ne vedem in 10 minute. Amandoi avem interviu astazi la aceeasi companie. Ne-am hotarat sa mergem impreuna, petru ca nici unul din noi nu a mai fost in Oldham. Inchid telefonul si uit tot, dispar, plutesc, ametesc si parca ma sting ...