aproape 4 ani a stat blogul acesta inactiv. 4 ani in care s-au intamplat atat de multe... o sa ma apuc sa scriu iar, nu pentru ca simt cu atata nesuferinta si ardoare sa va povestesc ce s-a mai intamplat cu personajul Mihai Alexandru Ionut Fleseriu, Flash, Alex, sau restul de 47 de fete ale lui Grey, ci pentru ca din nou nu pot sa adorm.

scurt rezumat pe ziua de azi:
<08:21> ochiul drept imi tremura din ce in ce mai tare; probabil de la faptul ca atata brocoli in ultimele zile de weekend isi spune cuvantul. a, nu, cred ca e de la ultimele 4 doze de redbull desfacute ce zac la mine pe birou.
Trebuie sa pregatesc naibi laboratorul la DS(distributed systems). ideea e ca 90 %, (fie, 75% e gata de o saptamana) doar ca nu gasesc concetrarea sa ma apuc sa termin laboratorul ala nenorocit. De fapt nu ma pot concentra pe aproape nimic in ultimul timp. Probabil imbatranesc, probabil asa se simte imbatranirea... Oare exista cuvantul asta? cenzurez raspunsul la doar <cui ii pasa?> ...

acum e momentul in care iar imi exprim starea actuala in versuri:
<08:26> recitind apuse creatii de pe acest meleag de-al blogspot-ului, parca scriam prea mult despre chestii generale: viata, dragoastea ( ca si iubeam eu cu ardoare la 16 ani.. =)) ), despre motivul trecerii ireversibile a timpului s.a.m.d (pe scurt, parca niste bazaconii).

<08:29> acum o sa scriu tot niste bazaconii, dar ca la 20 de ani. (hehe)


 Prima față

În ciuda ochilor căprui, si a buzelor arse,
De filtrul scurt, de zâmbete prea stoarse,
Hamlet, pășește încet, privind mai de aproape
Pachetul cu tutun uscat, trântit de astă-noapte.


<08:39> patesc prea des in ultimul timp sa imi schimb starea de spirit prea brusc| cred ca ceva nu e in regula cu programul meu. in dimineata asta m-am fortat sa ma duc sa alerg, desi nu am dormit toata noaptea. # fact : sa nu mai fac asta ! 
-> cu toate ca e sananatos si mi-am înjurat toti sfintii pe drum spre casa, parcul Platt Fields arata superb dimineata, cand nu e urma de picior de vorbitor. To be honest, aici parcurile sunt cam goale pentru ca sunt cozi foarte mari la Domino's, pizzeria de vis-a-vis de Whitworth. #mdea, #fact.

#acumCaEpeSfarsit (ca trebuie sa plec la facultate...), stiu despre ce o sa scriu urmatoarea "față". si mdeah iar, sper sa pot mai mult de 4 randuri nenorocite.