de ce trebuie să fie aşa o vreme de căcat.pur şi simplu te uiţi pe geam,scuba forum vezi vremea norii ăia aşa negri de parcă vor să-ţi ia bani pe ceva ,sau taxe orice.În momente ca astea,îmi iau chitara lângă mine şi dă-i frate.
Nu zic că ştiu să cânt,dar îmi place.M-am apucat din simplul fapt "Hai so-ncerc şi pe asta" ,şi am încercat-o ,mi-a plăcut şi practic. Revenind la behăitul nostru,cu vremea asta:Tu ce practici cand afara sunt 2 grade.???

Îmi aduc aminte că săptămâna trecută am avut un concurs de viteză & rezistenţă. După ce că ne-au ţinut acolo 2 ore în frig,cu o organizare "super" ,când veni vorba de START, au dat drumu la vreo 250 de tipi deodata[oficial,că erau mai mulţi],de nu puteai să alergi de cloambele celuilalt.Mă mir că au delimitat băieţii de fete,sau poate băgau şi ei după o saună la comun.

Altceva ce poti face decât surfing online sau chesti- d-astea.Evident vorbesc din postura unuia care nu are un job,nu ştie ce-i aia responsabilitate dar care nici nu se sinchiseşte să afle prea repede.