mi-au trebuit aproximativ 2 ore ca sa ma gandesc cum sa incep postarea asta.

nu stiu daca ma pișcă zgârieturile de pe brate, cele de pe spate sau cele de pe piept mai tare.
nu stiu daca buzele mele au inca gustul corpului ei fin, suav, catifelat si placut la atingere, sau doar simturile imi joaca feste. nu stiu daca exista o definitie mai buna pentru arta decat ce am creat amandoi. nu stiu daca exista buze mai scumpe pe lumea asta...

cert e ca mi s-a daruit complet. cert e ca si eu ei.
cert mai e ca am invatat ce inseamna pasiunea. cert e ca are sânii perfecți,

o dezbrac cu mai multa dorinta decat rasfaioesc paginile din viata mea.
o sarut mai tare si mai apasat decat am fost eu vreodata.
o gust din inima si imi place sa o simt cum se zbate, imi place ca simt in ureche doar rasuflarea ei calda, gata sa ma incalzeasca complet.

 de obicei eu eram mai cald ca ea... îi tineam de frig.

combinatia ostila dintre un zambet pur si privirea patrunzatoare de femeie care stie ce vrea m-au dat gata. as spune ca a fost cea mai nebuna partida de sex din viata mea, dar cuvantul sex e o jignire pentru ce mi-a oferit, pentru ce a fost cu adevarat.

e tarziu in noapte. dupa o alta partida de zgarieturi, se face liniste. nici muzica nu mai e in fundal.
se uita patrunzator in ochii mei si imi spune: "Te-am gasit!"
evident ca evit cu orice putere raspunsul deja vizibil. "si eu...", vreau sa ii spun. dar nu o fac.
ma gandesc acum la reactia ei, atunci cand va citi randurile astea. nu pot sa uit ce mi-a spus cand a plecat... ceva ce doar noi stim, ceva superb: "Will do !"

in the pic. it's what's left from her breakfast, because she was mine ...