azi a trecut repede. pot zice ca a fost una din ciudatele zile in care m-am simtit molesit,cu un dor nebun de somn, cu fata de parca am luat in brate un copac si cu parul din afara de ciufulit. dupa ce-am halit ceva, am tras un film in timp ce savuram o milka cu caramel ,apoi alune si cola . cea mai nedietetica solutie,i know i know,dar momentan nu tin la ~silueta~. imi place contrastul de gust dulce - amar, asa cum il fac ciocolata si sarea de pe alune. cu toate ca ti se pare totul atat de dulce cateodata, o aluna amara iti poate ruina senzatie ,chiar daca e numai una ,si tu mancasesi poate 10 bucati de ciocolata. e ca chestia aia cu o fapta rea anuleaza 10 fapte bune. incep sa cred ca asa si e,cu toate ca faceam pe toma-necredinciosul la inceput.
dupa aia, am mers la o petrecere,trebuia. dar aveam ceva,nu puteam fi eu. de obicei nu sunt asa. de obicei sunt altfel , poate la inceput stau chill,dar ma zbengui, dau din fiecare tendon sau cartilagiu, ma pun in cap,stau in maini, sa fac ceva,orice ,mai insane ,si sunt obisnuit ca toata lumea sa-mi acorde  atentie. obisnuiam sa-mi pese mult de ceea ce cred altii despre mine. nu stiu daca schimbarea asta e de bine sau de rai,pentru ca teoretic ar trebui sa gasesc o cale de mijloc. exteriorizarea nu-ti face bine ,la fel cum nici .beeing~the one. nu e o chestie benefica,ca'ti dai seama ca ai destul de putini prieteni adevarati. dar aici e o chestie care te atrage spre a fi "ceva mai diferit decat ceilalti". toata lumea te cunoaste, si majoritatea lumii vrea sa te cunoasca ,deci e tare,dar pentru o perioada. recomand oricarei persoane sa fie altcineva pentru  o perioada,doar sa se convinga cat de bine era acel 'el' de la inceput.
 ca sa inchei aici,nu pot defini intr-un cuvant starea pe care o simt  acum , dar e ceva mai tare decat un afrodisiac puternic,deci imi va lua ceva timp sau neuroni sa scap.