dc i-am dat titlul "intuneric" ? pentru ca azi..
, pe la ora 5 [pm] am avut ceva repetitii la chitara,dansuri ,care se tineau in scoala.pana aici totu' bun. trecem peste activitati si ajungem la o pauza .scoala era goala.bezna totala.iar noi, cum nu se putea altfel,ne gandisem sa ne jucam[childish,but really funny].ce sa te joci intr-o scoala "abandonata" dupa ora inchiderii-? normal ca ceva cu speriat.a inceput unul ,apoi altul ,apoi toti.va spun sincer ca nu m'am mai speriat asa de cand aveam 6 ani si mi'era frica de "bau-bau" .awsome.
In timp ce ne ascundeam,ne'am inchis in vestiar[ nu e nustiu ce ,o camera cu 2 banci inauntru],si incepusem sa povestim. era cea mai ciudata senzatie din lume.singuri intr'o camera,cu luminile stinse,totul BEZNA.cand spuneai ceva nu stiai unde sa te uiti,cum,dc.puteai doar atinge,strange ,tremura in bratele colegului .

dupa toate "crazy lil' things" am mers inapoi la repetitii,si am schimbat programul ptr spectacolul din 23'[luna asta-noiembr].am introdus o noua mel, si anume " bere gratis- poveste de oras." faza e ca melodia asta ne'a prins pe toti ca niste ferestre aprinse spre larg.a fost una din acele "eternitati de-o clipa" .
ps. [imaginea e orignala ,made by ioa']